Reunión informativa a Padres Erasmus+

erasmus

El miércoles 7 de marzo de 2018, tuvimos una reunión informativa con los padres de los alumnos que viajan a Turín a realizar la FCT con la beca de Erasmus+. Con ello hemos intentado resolver todas las dudas que podían surgirles.

School meeting to inform Erasmus + parents:
On Wednesday, March 7, 2018, an informative meeting was held to inform the parents of those participants who are going to take their work placements in Turin once they´ve been granted an Erasmus + scholarship. We have tried to solve all the doubts and possible worries that could arise, giving all the details required by parents.